سایت آمازون بستر بسیار مناسبی برای فعالیت کسب و کارهای کوچک و متوسط و خرده فروشان میباشد و فروش در آمازون از کارهای پرطرفدار اینترنتی به شمار میرود زیرا پتانسیل کسب درآمد بالا برای فروشندگان را فراهم کرده و میلیونها نفر مراجعه کننده و خریدار از سرتاسر جهان به آمازون مراجعه و خرید میکنند.
اگر مصمم به راه اندازی کسب وکار خود در آمازون میباشید با هزینه هایی مواجه میشوید که بهتر است از آن ها مطلع باشید.
هزینه های مورد نیاز برای شروع کار در آمازون
۱- ابزارهای مورد نیاز جهت تحلیل بازار آمازون، انتخاب محصول، تحلیل رقبا که در زیر بهترین آن ها لیست شده اند .
- AMZSCOUT Extension (برای تحلیل رقبا و انتخاب محصول $۴۰۰)
- JungleScout Extension ($200 برای تحلیل رقبا و انتخاب محصول)
- MerchantWords ($39 per month برای بررسی میزان تقاضای محصولات)
- Hellium10 ($90 per month برای بهینه سازی صفحه محصول و تحلیل رقبا و بسیاری دیگر)
- Amazon Seller Central Account ($39 per month هزینه ماهیانه اکانت سلر سنترال آمازون)
- KeywordInspector ($20-$100 Per month برای مهندسی معکوس رقبا و انتخاب محصول)
- و بسیاری موارد دیگر
۲- سفارش کالاها (بر فرض مثال ۱۰۰ واحد از یک محصول) بر مبنای قیمت محصولات متفاوت بوده و هزینه بر میباشند .
۳- هزینه طراحی بسته بندی محصولات (از ۳۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار برا طراحی حرفه ای) جهت افزایش رضایتمندی مشتریان
۴- هزینه عکاسی از محصولات (بین ۵۰ تا ۵۰۰ دلار)
۵- هزینه طراحی کردن تصاویر صفحه ی قرارگیری محصولات (۷ تا ۱۰ عکس بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار)
۶- هزینه ارسال کالا ها به انبار های سایت آمازون (بر مبنای میزان محصول سفارش داده شده، حجم محصول، وزن محصول، نوع محصول (میزان مالیات و دیوتی) )
۷- هزینه تبلیغات به طرق مختلف برای محصول
۸- هزینه های اضافی جهت گرفتن ریویو Review و رنک گرفتن محصول
۹- هزینه نوشتن متن های تجاری (از ۱۰۰ تا ۴۰۰۰ هزار دلار)
۱۰ – هزینه جهت طراحی سایت ،برندینگ و ... (در صورت نیاز)