آموزش فروش و کسب درامد از آمازون

  • ۰
  • ۰

فیدبک های مشتریان از نکاتی است که در تجارت آنلاین بسیار حائز اهمیت میباشد و تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم بسیاری در کار شما خواهند گذاشت  زیرا به شما کمک خواهد کرد تا حس مشتری های تجارت الکترونیکتان را در خصوص محصول و برندتان بدانید.

طبق گزارشاتی که از مشتریان بسیاری از سایت ها مثل سایت آمازون منتشر شده افراد  ۴۳ درصد بیشتر بر روی محصولات برندی که به آن وفادارند هزینه میکنند ،بنابرین دانستن نظر مشتریان و گوش دادن به آنها می تواند به معنای ده ها هزار دلار درآمد بیشتر باشد و منجر به بهبود وضعیت تجارت الکترونیک شما شود .

 

در این قسمت به برخی از آمارهای کلیدی و بسیار جالب  در خصوص تاثیر فیدبکها ،کامنت ها و  ریویوهای آنلاین بر خرید مشتریان اشاره میکنیم :

 

  • براساس اطلاعاتی از  Podium،  نود وو سه درصد از  افراد گفته اند که ریویوها در خرید آنها تاثیرگزار میباشند .
  •  
  • آمار منتشر شده از KPMG نشان دهنده ی این است که  ۳۰ درصد مشتریان فیدبک های خود را پس از خرید به اشتراک میگزارند .
  •  
  • براساس آمار منتشر شده از  ReviewTrackers، گوگل و فیسبوک مهمترین و تاثیرگزارترین سایتها برای تبلیغات میباشند .
  •  
  • مطالعات نشان داده که  ۸۰ درصد مصرف کننده ها بعد از خواندن یک نظر منفی در مورد محصولی آن را خریداری نمیکنند .
  •  
  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • ygane akhavan

نظرات مشتریان در فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی